Գործնական աշխատանք

1.Կետադրե՛լ տրված տեքստը։

Նա ձգվեց, մի ճաշացանկ հանեց՝ մուտքի դռան մոտ գտնվող կանգնակից ու տվեց ինձ։ Հաստատ չեմ կարող ասել լույսից էր, թե՞ այդքան երկար մեքենա վարելու հետևանքով առաջացած իմ հոգնածությունից, բայց կարող եմ երդվել, որ ճաշացանկի շապիկի տառերը՝ տարրալուծվեցին ու կրկին հայտնվեցին,  երբ նայեցի դրանց։

<<Ես պետք է որ իսկապես հոգնած լինեմ>>,-լիահույս  մտածեցի՝  ճաշացանկը դնելով սեղանին։

Քեյսին գրպանից հանեց պատվերները նշելու մի փոքրիկ նոթատետր։

-Ձեզ համար խմելու ինչ-որ բան չբերե՞մ, մինչ աչքի կանցկացնեք ճաշացանկը,-  ասաց նա։

Ես մեկ բաժակ կիտրոնով ջուր պատվիրեցի, և նա գնաց բերելու։

2.Կազմե՛լ նոր բարդ բառեր՝ տրված բառերի առաջին բաղադրիչը դարձնելով վերջին բաղադրիչ։

Ճաշացանկ-նախաճաշ

Հուսահատ-լիահույս

Կիսալուսին-խաղակես

Սպիտակաթույր- ձյունասպիտակ

Հաշվապահ-մարդահաշիվ

Անձնակազմ-ինքնաանձնավորել

3Փոխել տրված նախադասության դերբայական դարձվածի շարադրությունը և կետադրել։

Ես մի որոշ ժամանակ լուռ նստեցի՝ չիմանալով ինչ պատասխանել։

Չիմնալով ինչ պատասխանել՝ ես մի որոշ ժամանակ լուռ նստեցի:

4․ Անուղղակի նախադասությունները դարձնել ուղղակի։

Շուշանն ասաց մորը, որ տեր Գևորգի Ավետարանը ընկնավոր է բուժել։
-Տեր Գևորգի Ավետարանը ընկնավոր է բուժե;.- ասաց Շուշանւ մորը
Գնդապետը զինվորներին հրամայեց, որ գրոհի անցնեն։
-Գրոհի անցե՛ք,-զինվորներին հրամայեց գնդապետը:
Մտածում էի, թե կոմիսարը որտեղից իմացավ, որ ես հայ եմ։
-Կոմիսարը որտեղից իմացավ, որ ես հայ եմ,- մտածում էի ես
Մարդն ասաց, որ դա իրենց հողն է,  և այդ հողում իրենց սպանում են։
-Դա մեր հողն է, և այդ հողում մեզ սպասում են,-ասաց մարդը
Մարտիրոս Սարյանը հիշում է, որ դեռ սովորելու տարիներին ամրապնդվեց իր այն համոզմունքը, որ յուրաքանչյուր մարդ պիտի ձգտի դառնալ իր ժողովրդի արժանավոր զավակը։

Leave a comment